Tema 2 - Sigla

 

Am inceput prin a face o fila de 300px x 300px cu rezolutia de 300dpi

Am facut un patrat cu culoarea galbena "control +t" si am pus aceeasi dimensiune de 300x 300pixeli

Am facut un stroke de 3px acelui patrat 

Am facut in cerc de 3pixeli si l am pozitionat in coltul din stanga sus al patratului

Am copiat de alte 3 ori punctul si l am pus la 100px distanta unul fata de celalalt 

Am repetat acelasi pas pentru restul de 3 laturi ale patratului 

Am pus un punct in mijlocul patratului "150px x 150px" 

Am conectat fiecare din punctele de pe laturile patratului cu mijlocul lui cu ajutorul liniilor

Am apasat optiunea de "flatten image"

Cu ajutorul bucket-ului am umplut alternativ fiecare spatiu creat cu culoarea complementara a galbenului "violet"

Am salvat proicetul.






Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Tema 03 - joi